skippin' stones

Igår var första gången jag ljög om min ålder (jag sa att jag var 17år, när jag är 18år). Känndes rätt roligt, för jag ljög alltid innan om att jag var 18, men nu ljuger jag om att jag är 17 år så att ingen försäljare på telenor ska hålla kvar mig i femtioelva timmar på den där plattan på stationen. Jag var i Malmö, med min vän Rolle och jag hittade inget speciellt faktist, två tröjor, ett par leggings och foundation(mineral foundation maybelline). Tält köpte vi med, tre-fyra manna ! Sjukt gött nu till festivalerna och sådant.
Puss


Kommentarer
Postat av: NATALIE

Jag har den blå tröjan, den är så mysig :)

2009-04-25 @ 08:54:29
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0