Viggos

"Fina fri)(7 sms {[7-: nu slut" - Tur att Halebop kan skriva ÅÄÖ.

Jag har lust att skriva av mig, men jag har inget att skriva vilket gör mig frustrerad. Så dethär inlägget blir så jävla ointressant så ni kan sluta läsa nu, om ni ens har läst till hit.
Skolan imorgon, och för en gångs skull känner jag att det kommer bli riktigt skönt med en skoldag. Jag har världens bästa hårdag idag, och hoppas på att ha det imorgon med. (vilket jag nog INTE kommer att ha) så när klockan ringer imorgon klockan 05:45 så kommer jag ångra att jag skrev att det skulle bli skönt med skola. Idag har det varit underbart väder, som resten av helgen har varit. Hoppas att det håller i sig, för nu orkar jag inte med regn och snö mer. Jag hoppas på att tjejerna i min klass vill dra med mig till Viggos imorgon, sitta ute i solen, kolla på folk, mysa och dricka en Xider. Jag saknar det, jättemycket. Mina fjärilar i magen börjar komma tillbaka när jag tänker på Viggos. Viggos representerar en början för mig, en början av något mycket gott. Första gången som 18 åring satt jag ute på en servering/pub/matställe och tog en cider, med mina vänner. På viggos. Jag älskar viggos!

"I Lund finns det ett rimligt utbud av restauranger för en stad i den storleksordningen. På samma sätt finns det McDonalds, Burger King, Max samt några mindre namnkunniga hamburgeretablissemang. Men Lund har något som andra städer inte har. Ett hemligt vapen, utstuderat machiavelliskt placerat i nära anslutning till tågstationen. Ett pr-kort som klår alla de andra, nämligen Viggos, en hamburgerivrares våta dröm.

Menyn består utöver viss utfyllnad bara av olika fantasifulla och smakfulla hamburgerkompositioner. Stilen är som ett fräscht rockabilly highway 66-hak, med inte bara mycket prisvärda burgare utan även billig öl för den som vill ha det. Exempel på burgare man kan sätta tänderna i är Jack D med whiskeycheddar, Mimmi med guacamole, Italia med mozzarella & soltorkade tomater, chiliburgare och vegoburgare. Drygt 20 olika hemstekta burgare för alla tillfällen och smaker som kostar mellan 55 och 70 kronor inklusive läsk, dippsås och pommes frites. Köttet är i allmänhet väl tilltaget och vi pratar hemslevade stadiga bitar, inga färdigpressade Scan-biffar."

Puss.


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

hallojj.. hoppas allt är bra??



haft en bra helg??

äntligen har jag börjat uppdaterat igen haha..

lagt upp lite pinsamma filmer så ni kan gå ett gott skratt ;)



ha de så bra.. kramisss

2009-04-26 @ 22:58:27
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: SVEA

Ja, brukar beställa där ifrån! Men ska testa från rapunzel denna gång (:

2009-04-27 @ 15:50:27
URL: http://sveans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0