Bio x 2

Gud, jag har inte hunnit sitta vid datorn på två dagar (jo, det har jag men vi sägersådär för det låter bra)
Igår var jag iaf och kollade på bio. Martina, Kim och Danne var med, och det var vi fyra plus fyra andra tjejer som kollade på filmen ; The Proposal.
Rätt okej var den, men trodde den skulle vara roligare.

Idag, vaknade jag vid tio, Olivia, Monica och Mio kom över, vi åkte till byn (haha, byn!) för att kika i affärer och äta frukost. Åkte hem, duschade och åt mat. Vid fyra åkte vi till Kristianstad och mötte upp Annika, Monica och Olivia. Skulle nämligen till min andra biorunda, på två dagar (aldrig inträffat innan) Idag kollade vi på ; Sommaren med Göran.
Och även denna trodde jag skulle vara MYCKET roligare än vad den var, men ändå rätt okej.

Nu ska jag stänga av datorn, och krypa ner i sängen, kolla på big brother och dricka en kopp te. För imorgon ska jag upp halv sju (tidigaste på hela sommaren) duscha och sedan fara iväg till körskoleläraren. Åh, kommer dö typ! Ska köra, för FÖRSTA GÅNGEN! Sedan ska jag och mamma på jakt efter ett par Inlines till mig, hoho! Nu när sommaren är över ? Jaja!
Puss.



Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja, visst är det mysig med festivaler? o: <3 hoppas du har det bra!

2009-08-13 @ 17:08:42
URL: http://cherrykizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0