Ett sista år..

En tanke:

Känner ni som jag gjorde när man gick i sjuan, när man kollade upp på de som tog studenten, hur stora, vuxna och mogna de var ? Nu sitter man här själv, och om två veckor inleder jag mitt sista år i skolan. Jag kan faktiskt inte förstå det, och som Sabina sa ; Jag är inte redo att gå ut skolan ännu Sara...
Älskade vän, jag tror vi är det just på "den stora dagen". Vi kommer vara överlyckliga,slippa skolan och slippa vara "tvungen" att gå till något. Jag kan faktist gå här hemma och tänka ; fan vad pinsamt att springa ut.. MEN....

Jag känner att jag inte kommer känna mig bekväm med att alla står och kollar på när vi, min klass på 27 elever springer ut. Vi är sammanlagt ca 47 stycken som springer ut nästa år, eftersom vi var den första "kullen" av ungdomar som började skolan, det var vi som gjorde att skolan startade, sattes igång, fick priser, blev den mysigaste skolan i hela Lund.
Jag är inte mogen nog att springa ut nästa år.
Ett år kvar i skolan, hur kommer det gå sedan?


Nog lyckliga, men inners inne - hur känner de ?


"Bara jag inte trillar och vrickar foten, så alla bakom min springer på mig.... NEJ,klänningen åker upp (?)"

Kommentarer
Postat av: rolle

Hmmm jag vet inte! kan inte bestamma mig nu om manson! Far vanta tills jag kommer hem!!!



Om 8 dagar ar jag hemma hihi!!!!!!!!!! AAAH jag har kopt goda grejer till oss HIHI hoppas du tycker det ar gott!!!!!



VI MASTE SES ONSDAGEN DEN 20 AGUSTI KLOCKAN 12 FOR DA AR JAG HEMMA OKEJ LOVA??????



Har antligen fattat tangentbordet har sa jag kan skriva som jag brukar :'D



BTW Vill du ha ett par fakewayfarers??? haha har iallla fall kopt sana til dig! HAHA skiter om du inte vill ha dom du far ta dom anda! Svarta! Kan kopa annan farg med? hitta ingen vaska! :((((( FAR SE OM JAG HITTAR ANNAT KUL! >D>D>D PUSS! SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-10 @ 10:50:01
URL: http://burningstar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0