Första körlektionen ; check!

Då var jag hemma, efter min första körlektion ever! Mina första 40minuter i förarsätet, någonsin!
Min körlärare var stolt över mig, hih och jag blev chockad över att vi körde på stora vägar direkt, och inte på en parkering! Jag tänker "ska jag börja köra på en väg, när jag inte ens vet vilket håll jag ska vrida om nycklen på?" men ohjo, jag skulle svänga ut på vägen det första jag gjorde. Och vips, så var vi ute på vägen och jag var uppe i 3;ans växel på bara några minuter. Det var mycket lättare än vad jag trodde, och hade hört. Så nu kan jag backa (någorlunda okej) växla (sjukt bra, för det var det jag var mest rädd för, att inte höra när jag växlar) och allt detdär andra man ska behöva veta! hih.

så, om 2½ månad SKA jag ha mitt körkort, så är det bara!



ps. saknar rolle, kom hem nu ? :( <3

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Hehe aa :) Ska verkligen försöka lära mig att kunna ta emot beröm och sånt utan att säga emot... det är ju egentligen inget fel, man ska ju kunna uppskatta sig själv också :)

2009-08-13 @ 13:14:39
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: EllinoreKarlsson.

sv: aa men seriöst man trodde ju inte direkt att en 18 årning skulle sjunka så lågt :o

dom är ju sämst båda två.

2009-08-13 @ 16:07:25
URL: http://ellinorekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0