Handbolls kalas.

Hallåja!
Har nyss duschat och sådant skit och medans jag väntar på att mitt hår ska torka kan jag skriva några rader.
Igår hände inte speciellt mycket, förutom att jag började skolan och det känns faktiskt skönt! Foto(L) hihi.
På kvällen hyrde jag, martina, kim och danne fyra filmer, men vi hann se "Män som hatar kvinnor" - rätt okej film. Efter det körde jag och Martina till... Kommer inte ihåg vad det hette, men en jävla by! Hämtade två kompisar till martina - fyfan vad roligt det är att höra fyllesnack när man är nykter! :D Efter vi släppt av dem hemma hos dem så körde vi hem igen. Somnade och klockan tio i nio vaknade jag av att Martina kommer in och skriker : Men ditt jävla sär! VAKNA :DD
Då hade jag somnat om efter att min klocka ringt - för vi skulle åka klockan nio! Åt en bulle och köpte redbull och körde till Lund. Kollade på handboll och sedan BK i lund (y)
Hem och nu har jag nyss duschat. Ska på kalas och ska hoppa på tåget vid fem, så jag känner mig skitstressad! Måste sminka mig, platta håret och fixa lite arm och halsband! Fint väder förövrigt.
Och Grattis till min kusin Hannah (som vi ska till ikväll).

Nu måste jag kila.
Tar med mig kameran ikväll, känns som om jag måste fota mer.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0