Tidig mogron,

Godmorgon!
Sitter här och lyssnar på Elin Sigvardsson, mina ögon har upptäckt en otroligt bra musiker och sångare. Inte nog med att hon sjunger en av de bästa låtarna jusst nu med Lars Eriksson - Love, utan hon gör sin musik så unik, like.. Äh, lyssna själv! Har länkat två sjunkt bra låtar, enligt mig.

Morgonen blev rätt tidig för mig med, och jag gick faktist upp av mig själv (eller inte, nackdelen med att bo ett stenkast ifrån centrum är att det kör så många lastbilar utanför.) Så jag kunde inte somna om idag, vilket jag brukar. Dricker kaffe, läser aftonbladet och känner sommaren är tillbaka. Underbart att sitta ute nu på morgonen.


Just nu hos mig ; Kaffe och tidningen. Underbar dag, så självklart sitter jag ute!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va härligt det där såg ut :) bara ta det lugnt över en kopp!

2009-08-05 @ 21:56:24
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0