14 grader på rummet.

Här sitter jag, i mitt rum för sista gången i år.
Hur fan låter inte det? Ha ha. Sant.

Det är -13 grader idag! JAG VILL DÖ.
För jag gillar att ha det kallt när jag sover, så jag stängde av mitt element.
Och poff, när jag vaknade så var det ISkallt. Kunde inte röra tårna!
Men det gör inget, det är nyår. Då ska man vara glad.

Sitter och lyssnar på min älskade Jay Sean och en kopp kaffe brevid.
Ska snart ta mig en dusch och allt som hör till, och fixa en väska. (Rolle, om du läser detta så blir det antagligen din mammas väska, bara så du inte blir chockad när jag kommer hem till dig med den i handen! HEHE)

Jag känner mig som en tönt när jag ska säga detta men..
Gott nytt år!


pic: me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0