22:08

Igår, teater och redovisningar i skolan. Riktigt mysigt och chill faktist. Slutade klockan halv tre , jag , andrea och sofia drog till viggos och tog oss en Xider. Riktigt skönt att bara slappa direkt efter skolan, i solen, ute, varme. Nu börjar vädret bli bra och mysigt!
Efter det drog jag till Södra Sandby, till Sabina. Fest där, men drack bara tre öl och sedan somnade jag vid tolv för jag mådde inte alls bra. Vaknade upp idag, ännu sämre och beslutade att jag skulle ta min hälsa framför att dricka idag igen. Så jag fick avboka det jag hade planerat idag och sova hemma istället, och vet ni? Jag ångrar inte mig.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Rolle

åååååh :D

2009-03-01 @ 12:33:27
URL: http://burningstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0