cut the crap

Sitter och dunkar Alice in videoland just nu (lite nostalgi för mig, lätt jag ska se på PL!) , väntar på att klockan ska bli fyra så vi kan äta och sedan åka till husvagnen. Hade tänkt vila upp mig en smula denna veckan tills nästa. Underbart väder, så hänger med familjen till husvagnen!

Har sminkat mig , fixat håret och tagit på mig normala kläder, som jag inte gjort sen fredags typ! Har bara gått i mjukisbrallor och en tröja på det, haha.  Har packat ner kläder till midsommar, (om jag stannar kvar där och "firar" med familjen + andra familjer) så får se hur det blir, men det lutar åt att jag stannar där tills söndag.

Okej, måste tjata lite till om PL, längtar så jag snart kissar på mig asså! Det enda jag, Sabina och Rolle snackar om är PL, vilket är konstigt eftersom vi är såna - hej vi snackar tills vi blir torra i halsen, tar ett glas vatten och snackar igen. Och nu handlar allt om PL, så längtar som ett as nu, hoho! :D:D:D

Nej, nu ska jag faktist packa klar, sedan ska jag stänga ner datorn & ta med den. (hehe, kan inte slita mig från bebisen)
Sedan ska jag försöka sola bort min bränna efter siesta, ser inte klok ut!
Ha en fin dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0