Hjärter dam.

Sitter och lyssnar på Lars, lilla Winnerbäck som ska spela tre dagar på P&L. Kommer bli helt dunderbra, för om jag missar honom första gången kan jag alltid se han två gånger till! Perfa.
Nu är det mörkt ute, och det har jag längtat efter! Har tillochmed klippt gräset för att tiden ska gå snabbare (och mest för att på motion, jävla kränghelg) och nu äntligen är det mörkt och kallt därute! Har försökt packa klart idag, men lyckades inte. Har halva väskan kvar, plus mitt handbagage! Jaja, får se till att ha lite plats hem med, då man inte orkar vika och bara slänger ner allt. Hehe! Så jag får packa klart imorgon, vilket kommer gå snabbt!
Ställer klockan på 12, så jag inte försover mig! Klockan fyra ska jag och min bästavän till byn och käka en underbar kycklingsallad! Mumma, saknat den sjukt mycket asså! Sen vid fem tar vi tåget till Sabina, Lund. Blir hämtade, så slipper asa runder på väskorna i hela stan, vilket är jobbigt! Så imorgon kommer bestå av skratt, längtan, vin och ännu mer skratt! Kommer inte kunna somna, och vi kommer nog inte vilja det heller - man kan försova sig! Haha. Beställa taxi in till Lund ska vi med, ofta det går bussar klockan fem på morgonen in till Lund? NIX!
Något som jag inte ska glöma imorgon är : Biljetterna (buss+festival), kameran (som jag tappade bort, men hittade), pengar, leg och bankkort!

Nu ska jag sova, TYP (kommer zappa genom alla kanaler och sedan sätta på sims 3 som jag fick av pappa som "sommarpresent". Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0