The sadness will never end

Jag blir så jävla ledsen på mina lärare ibland. Öppna ögonen och se hur jävla mycket jag har kämpat mot slutet? Hur mycket jag har pluggat hemma, försökt få ihop alla uppg, och när jag väl har gjort alla så har de satt slutbetyget ? NÄR DE SA ATT JAG KUNDE LÄMNA IN DET DEN DAGEN?
Jag blir besviken, och ledsen över att jag har kämpat så och sedan får ett slag mitt i ansiktet av dom. Jag orkar inte mer, ett jävla år kvar. Nu har jag både Religionen , som jag förövrigt inte har missat en enda lektion av, gjort alla uppg. och varit med i diskussioner att plugga upp i höst. Jag har även Multimedia, och jag känner att jag inte är värd ett G, och jag tackar min lärare att jag får lovet på mig att göra olika uppg.

Nu är jag ledsen. Hörs inte på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0