skakis

Igår : Grillning stod på planerna, sedan fest! Jag fick lite mycket i mig, men förfesten hos mig och Kim var sjukt roligt. Synd att alla trissade mig och Martina till att dricka som in i helvete. Hade sjukt roligt. Vid tio? drog vi oss till bilen, sjukt gött att ha planerat och att en var nykter så man slipper betala taxi och skit! Kom till qbar vid elva eller något? fy fan vad lite folk, så jag och martina beställde dricka och köpte nachos med salsa! thihi. De visade någon fotbollsmatch där, rätt segt asså. Men vid halv tolv satte de igång musiken och det började komma mer folk. Jag hade sjukt roligt, spelade något spel med Martina typ fem gånger, jag vann varje gång... vad jag kommer ihåg! Blev rätt många shottar för mig där inne, för jag skulle beställa 4 shottar till mig och Kim, men han försvann med Danne så jag fick ta de själv, tre rundor(!!!!!!!) och Martina är en liten tjuv! hihi ;) mer än så säger jag inte.

Pallar inte skriva allt, men kebaben smakades inget klockan fyra på natten och när jag vaknade vid tolv idag så kändes det som jag var full ännu, lite skakis var jag allt. Då ber Kim mig klippa han, jag, som är en snäll syster klipper han finfint. :) Lyckos
Kim och Martina som ska till Spanien imorgon. Fuck off liksom :(
Nu ska jag och pappa äta räkmacka :( Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0