Sorry!

Jag har faktist inte speciellt mycket att skriva om.
Så förlåt för det, mina kära vänner!

Tänkte att jag kan skriva några snabba rader för min vän ville det, så här kommer ett sjukt ointressant inlägg!
Idag, står jag på stationen. Ska med elva tåget. När jag helt plötsligt ser min vän Rolle, som jag skulle åkt bussen med vid 20 i nio, men det blev inte av. Ödet ? Oh yes.
Trevligt ändå.. Skolan var sjukt seg, och tågresan hem var okej. När jag är med tåget i Hässleholm ser jag Rolle på stationen, förhelvete lixom? HON ÅKER ALDRIG DET TÅGET!?!?
Ödet asså, ödet vill att vi ska träffas och prata om p&l!


Nej, nu ska jag sova.
Puss

Kommentarer
Postat av: marie

BRA PÖP! Jag vill ha minst ETT inlägg av dig varje dag....

2009-03-16 @ 22:15:21
URL: http://burningstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0