Detta har hänt

Igår var den mest olyckade utgången jag har varit på.
Okej, jag överdrev rätt mycket där, men det var inte så speciellt kul igår iallafall. Jag ångrar mig att jag slösade 150 svenska kronor för att komma in på Granada, som var det mest tråkigaste stället jag varit på. Jag bara väntade på att golvet däruppe skulle gå i sönder så mycket folk det var, bara för Lasse Stefanz spelade? Medelåldern var typ 43 år, och jag hade urtråkigt. Blev två cider där inne, sedan åkte jag och Martina hem. Väl hemma somnade jag och mådde fint.
Innan Granada hade vi varit hos mig, rätt mysigt fast jag och Martina stressade alla andra, sorry guys! Vi kom iväg efter två öl, en cider och en halv flaska vin i mig med Kims jeep. Fel val av bil, för vi hinner köra fem minuter innan det lyser tre röda knappar på bilen, och den stannar. Mitt ute i skogen, mellan Osby och.. Lönsboda. Martina och Danne fick gå in till huset som låg brevid, be om vatten och när vi hällde i vatten i bilen så kokade vattnet och det rök, ja, jag har aldrig sett så mycket rök. Sedan sprutade vattnet ut igen, illa. Vi kom iallafall iväg, med en annan bil och granada har jag redan beskrivit. ALDRIG MER!

(jag ska lära mig ta bilder när jag festar, punkt slut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0