ändrade planer

Igår trodde jag att jag skulle vara hemma, i mjukis kläder och bara softa.
Det blev sena ändringar. Vid sex började jag och Martina dricka vin, till maten. Och det blev ett glas, två glas, tre, fyra och jag tror ni vet resten.
Började spela biljard (kim har köpt, åh! roligaste!!) och senare åkte vi in till stan. Qbar. Det var rätt roligt, och detta var den billigaste rundan ute (fast jag bjöd på öl). Kom hem vid tre inatt och bums i sängen för att vakna klockan ett och veta att jag ska jobba. Gick snabbt, så nu är det avklarat!
Imorgon blir det körskolan, längtar! Vill ha mitt kort nu, snart där !!!


Hahahah, världens roligaste bild på Martina och Danne. ;d


Jag kan hela låten nu Cato.... Oroa dig inte.


Martina och Kim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0