My photostream

Jag har praktik. Är inne på min andra vecka just nu.
Sitter och redigerar bilder till mitt projektarbete innom foto. Blir fint.. Tror jag.
Jag ska ringa ner till körskolan om sådär två minuter efter jag laddat upp detta inlägget.
Boka tid till Riskettan. Jag är förresten en jäkel på att backa.
Första gången jag backade runt hörna och min lärare säger; Vi backar en gång till imorgon och om du klarar det lika perfekt som idag så godkänner jag det, då harvi bara parkering kvar.
Åh, jag känner körkortet komma snart... Hoppas!

Har även gjort en Portfolio.
Den är inte klar, men några bilder fick jag in där.
Ni kan se den HÄR.
Nu ska jag ta något att käka. Redigera klart mina bilder och sedan ska jag fota.


En bild på Mio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0