"Du är mitt liv nu, Bella"

Okej, nu har jag piggat till. Sedan i måndagskväll har jag legat och tyckt synd om mig själv. Jag har haft en sådan otrolig migrän så jag inte har kunnat stå upp, äta, sova, prata eller varit vaken. Jag fick en ny medicin i går (tror jag det var, har ingen koll alls nu längre) och den gjorde att jag fick kramper i magen. Mådde inget bra och spydde bara upp allt jag åt. Idag har jag fått i mig lite soppa och en macka och mår bättre. Vaknade vid halv sex och har läst Twiligth bäckerna tills nu - nio ikväll. Måste börja på nästa... hehe!

Imorgon är det skola, mest för att inte missa allt för mycket. Ska innom frisören och beställa tid med - om jag har tid. Slutar ju halv fem imoron, och får ta tåget vid fem och det betyder att jag är hemma sex. Illa, illa.
Nu ska jag läsa lite och sedan sova. Upp tidigt imorgon. Godnatt.


Döda mig så snygg, Robert Pattinson hade nog INGEN tackat nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0