i väntan på vadå?

Jag känner faktiskt inte för att skriva något. Min blogg har blivit så tråkig. Ful. Ojämn T R Å K I G.
Jag kan väl skriva att jag älskar vädret. Jag borde plugga något känner jag, men jag vet inte vart jag ska börja. Jag vill övningsköra och ha mitt körkort så man kan bara sätta sig i bilen och åka iväg. Bort från skitosby. Byahålan. Gick in på Adela och kollade mitt schema för imorgon. 9.50 - 15.00.Jag hatar att börja 9.50. Finns inget tåg som går fint in där. Jag har två alternativ. Ta bussen klockan 07.46 till Hässleholm, resetid: 60 minuter. Eller ta tåget 07.42 och vänta i Hässleholm 35 minuter, för mig själv. Får sova på saken.

Nu ska jag läsa ut min bok.
Måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0