Nu går världen under!!!

Okej, seriöst.
Världens jävla hemskaste saker händer mig just nu. Som idag, när jag stod och väntade på tåget och skulle vänta 40 minuter själv(!!!!!!!) så glappar min iPod, och jag vet att det är min iPod för mina lurar funkar på andras. Jag störde mig och stängde av, lyssnade inte på någon musik. Hemskt.

.. inte nog med det, utan nu när jag lyssnar på musik så glappar min jävla sladd till datorn som går till högtalarna!!! Jag får seriöst panik och mår dåligt. Är det meningen att jag inte ska lyssna på musik elller? ;(


Kommentarer
Postat av: rollis

HAHA ! :( med tanke på rubriken och meningen som du började inlägget trodde jag att du hade tappat ipoden på stationen eller nått! :O

2009-09-24 @ 14:06:21
URL: http://burningstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0