praktik

Okej, imorgon ska vi söka praktik och jag har panik. (fint med lite rim sådär) Men jag mår verkligen sämst när det kommer till att söka praktik. Jag har inga problem med att skaffa eller ringa en praktikplats, det är bara det att jag orkar inte engagera mig i det. Jag ska prata med min lärare om att göra ett eget projekt under de två veckorna vi är ute nu i.. höst? JAG VET INTE ENS NÄR VI HAR PRAKTIK!

Idag var det chill.
Historia ; Kollade på en film (som jag missade eftersom jag hade mentorsamtal, som gick bra!!) och sedan fick vi sluta, alltså ha lunch! Var inte alls hungrig idag så skippade maten, sedan hade vi UF-företag och Projektarbetet. Gick snabbt och sedan slutade vi. Sålde lite kakor till min moster och sedan åkte jag hem.
Nu har jag nyss ätit och duschat (som var supppppppper skönt!) och ska göra en kopp te nu innan Idol börjar. Sedan ska jag fan sova eftersom jag är så sjukt trött!

Imorgon börjar vi tio över tio, vilket är okej. Men vi slutar han fem, vilket är INTE okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0