Föralltid vi, bästis!<3

Inatt hade jag en jävligt knäpp dröm fast den var rätt mysig också.
Allt började med att jag flyttade upp till Stockholm själv, för att satsa på min kompiskrets. Jag blev vän med Dessi, (you all know) och vi blev bästavänner! Paow hatade mig och jag älskade det! När jag skulle möta upp Dessi (mitt i natten, men det var ljust ute) så satt hon på en salong och gjorde hårförlängning (Helt ärligt, det var fint!). När hon skulle betala så kostade det 250:- !!!!!!! Jag blev häpen av priset, men vi skulle och shoppa så jag orkade inte sätta mig ner och göra vid mitt hår. När vi kommer till NK och ska gå över ett övergångsställe så träffar jag Emmie och Lange! Vi börjar prata och jag var jättestolt över att vara bästis med Dessie och visade stolt upp henne! Sen... Vaknade jag! Undra hur drömmen hade slutat annars?


Jag och dessie, <3


Släng dig i väggen Paow. (Okej, du är redan slängd men wtf! HEHE)

Kommentarer
Postat av: rolle

HAHAHAHA jag läste aldrig i början att det var en dröm, så jag fattade INGENTING först hahaha fan vad roligt :D

2010-02-14 @ 15:15:35
URL: http://burningstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0