Maskar maskas.

Jag sitter just nu och kollar igenom alla bloggarna jag är efter med, helt plötsligt så halkar jag in hos Tyra. Tjejen är go, men jag läser ALDRIG hennes blogg. Kikar runder och ser -> detta <- inlägget. FYFAN säger jag, alltså...
Jag ska berätta för er vad som har hänt MIG!

I somras, när vi var i husvagnen så skulle vi äta mat med våra "husvagnsgrannar", hehe, iallafall så skulle jag göra sallad. Jag öppnar en burk med majs och häller i skålen, men tycker inte alls det räcker med majs. När jag sedan öppnar en burk till och häller i ser jag en fucking jävla mask. En sådan mask som Tyra hittade i sin Start, men 10 gånger så tjock och lång!!!!!!!!! Jag trodde jag skulle spy och jag tackar gud än idag (jag överdriver) att jag verkligen INTE åt något av det. Jag skriker ; VAD FAN ÄR DETTA?????????? Och mamma kommer till mig, hon säger : ÄH och tar bort det. Seriöst, jag tror fan inte hon såg vad det var.
Jag smygslängde ALL sallad och gjorde om det igen. HEHE.

Från det till detta : JAG HAR FÅTT FUCKING JÄVLA NACKSPÄRR?????????????????????? Jag kan inte titta till vänser och kan verkligen inte titta uppåt eller ner. Fyfan i satans jävla fan? Jag åker ju imorgon och ska köra skidor, men nu händer detta mig ? FYFAN säger jag.

Jag har packat idag också, fan går skitdåligt. Väntar tills klockan blir 21 och mamma kommer hem och hjälper mig! Kan verkligen INTE stänga väskan för det ligger typ 1 meter kläder ovanför. HEHE.
Nu ska jag kolla på OS och dricka kaffe.
Puss!




Bilder: tyras.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0