lever min dröm

Kännde inget sug av att åka in till stan idag, men tog mig i kragen för jag visste att om jag inte åkte in där så skulle jag ångra mig när min mamma kom hem med massa saker. Klockan sju gick jag upp, fixade till mig och åt en macka som inte var speciellt god, så halva gick i soperna. Gick till stationen, skönt. Bussen till Broby för att dricka en kopp kaffe med min musik Mio och moster Monica. Åkte in till Kristianstad, mötte upp olivia. Mamma tvingade mig att välja något hon skulle köpa åt mig idag, kännde inte att jag ville ha något, men hon tvingade mig. Fick med mig hem en fin tröja från Cubus. Åkte hem och hjälpte mamma i trädgården (snäll dotter), sedan slappade jag på soffan. Nu, har jag en sådan jävla huvudvärk.
Nu ska jag sova.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0