Siesta

Idag, Onsdagen den 22 april 2009 är en rätt bra dag. Jag hade två lektioner, och efter det mös jag med Mio. Jävla busunge! Man vill bara käka upp han när han säger ; brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuhHHm till lastbilen som kör förbi, så spottet flyger ut från den pyttelilla munnen!

Förövrigt sitter jag här, i min säng. Ny städat rum (tack mamma) och känner lukten av ny klippt gräs, dunkar musik från en lista på spotify som jag har gjort : Siesta.
Fyfan vad jag längtar nu, 36 dagar kommer gå så otroligt fort, ni anar inte! Gick in på hemsidan och läste att min vän Timbuktu ska dit, härligt med riktig festchillpartymusikisolen. hihi! Promoe kan man inte tack nej till heller när han ska dit, minns när han spelade för.. två år sedan? Var det då? Härligt iallafall.
Nu ska jag plugga matte, prov imorgon.



Kommentarer
Postat av: emma

hälsa placebo och de andra bra abnden som spelar där!

2009-04-25 @ 19:44:52
URL: http://hagelstorm.com
Postat av: Karin

Hej! Jag har skrivit ett inlägg om varför jag tror att vi tjejer inte kan acceptera andras framgång och varför vi snackar skit om varandra. Kika gärna in och kommentera vad du tycker om mina åsikter!:)

2009-04-25 @ 19:48:57
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0