Jag vet inte om jag ska kalla det hårt arbete..

Okej, jag kan inte hålla mig.
Jag måste fan bara skryta lite.
Jag skulle kolla min mejl, och hade fått ett från min lärare Emma.
Där ser jag att det står - Jag har bokat dig och Sabina för arvikafestivalen!

Alltså, helt underbart!
Jobba mellan 6-8 timmar per dag och sedan ledig dvs. kolla på band - gratis!
Och vi får dessutom 500 spänn var (iof ska de in till klassresan, USA, yeah!)

Detta är liksom en av mina drömmar, att bli 'rockfotograf'.
Så dethär är helt sjukt enligt mig. Helt rubbat!
HAPPY_TJEJ


Gick in och kollade banden också - JAG VILL DÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åh fy fan vad kuuuuuul!!!!

2009-12-10 @ 18:30:48
URL: http://carpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0