Julaftons baksidor..

Klockan 21.03 mådde jag fint. Jag la mig ner på soffan och klockan 21.04 mår jag helt sjukt illa.
Jag säger godnatt till min mamma och pappa, vi sitter och spelar bingo (tradition i vår familj).
Jag spyr min första runda efter tio minuter. Den här rundan av spya kan man någ jämföra med hela mitt års spyning. Jag spyr så jävla mycket.
Trodde jag kanske hade ätit förmycket, så brydde mig inte speciellt. Men ställde ändå en hink brevid sängen och somnade om. Efter två timmar av sömn tack jag gud att jag satte spannen brevid sängen, jag spyr tillockmed utanför. Nu spyr jag dubbelt så mycket som sist.
Ungefär sådär ser min situation ut, x 7 rundor med spyhinken.
Jag kan inte sova och för 2 minutersedan tror jag nog jag spydde upp det sista. Nu bara hulkar jag känns det som.
Ska klicka mig in på en programhemsida och kolla vad det är på tv, sätta mig i soffan där nere för jag kommer inte få mer sömn inatt känner jag. Fan att jag ska bli sjuk, jag är aldrig spysjuk annars ?
Ingen julmat för mig heller.
HELVETE.


Kommentarer
Postat av: rolle

:( Fan vad tråkigt. Krya på dig! <3

2009-12-24 @ 09:26:45
URL: http://burningstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0