Mitt huvud värker när min hjärna skrattar.

Håller på och tinar fläskfile just nu. Känner dock att det tar väldigt lång tid, är hungrig som fan!
Jag fryser också men jag vet inte hur man sätter på en eld? (Jo, jag vet hur men det blir aldrig någon eld)


Dagen har varit helt perfekt!
Kom in till skolan runt tio, chillade och lekte med datorn.
Klockan tolv drog jag ner till studion med min assistent (bella) och började plåta Filippa!
Fick jävligt bra bilder måste jag säga och tjejen, herregud vilket hår! GE MIG.

Jag och bella drog och käkade.
(Widerbergs är gott)....

Klockan tre plåtade vi Shelley.
Det spårade ut med dans till Aqua och sång till.. (kommer inte ihåg namnet, men låten finns i mitt huvud)
Plåtningen gick jävligt bra den också.

Klockan fyra sa vi hejdå till tjejerna och begav oss hemåt


Nu sitter jag här.
Funderar på att lägga ut någon bild från idag, men nje...
Senare ikväll.
Kanske.

ps. ny kategori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0