Planer

Idag, kan jag inte stå upp. Jag kan inte röra mig normalt, eller kolla ut. Mitt huvud dödar mig, seriöst. Ibland tror jag att jag överdriver. Men intedå, speciellt inte idag.
Skolan igår var otroligt tråkig och slapp. Var på en föreläsning om fördomar om annat folk, gjorde ett test om olika saker. Blev indelade i olika grupper (vi har temavecka i veckan) Jag, otroligt nog kom med min kära Sofia. (Medans alla andra blev splittrade.) Lunch och sedan skolan igen. Kollade på en film "Crash", "En grupp på 8-10 stadsbor kommer på olika sätt i kontakt med varandra under 24 timmar och de berörs alla av våldet och rasismen" den var faktiskt riktigt bra, om jag får säga det själv. Fördomar, rasistiska åsikter osv. Efter det skulle vi bara bestämma i gruppen (Jag, Sofia en tvåa till, och fem ettor.) vad vi skulle göra, bestämde oss för en teater. Sedan, hem.


På fredag ska vi visa upp teatern för alla på skolan (Inte speciellt många, kanske 130 pers) kommer bli kul, fast jag hatar att redovisa!
Ska försöka svänga inom någon affär och köpa ett par byxor till helgen, orkar inte ha klänning/kjol. På Fredag är det fest hos Sabina, och på lördagen åker jag direkt till Sofia som fyller år på söndagen. Så det blir nog Qbar i Hässleholm på lördagen, yes. Söndagen är det jobb för mig, säkert otroligt bakis men det är lugnt. Jag har fullt upp, måste dra!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0