Teater

Temavecka på vår skola idag vi tvåor och alla ettorna (vi är en nystartad skola, dvs är vi på vårt andra år) har en temavecka för att lära känna varandra lite mer, och blir indelade i grupper med folk som vi aldrig brukar vara med. Men i mitt fall är det ju lite roligt, för jag kom både med Victor (som jag arbetar med varje torsdag och fredag) och Sofia (Som är en av bästa vännerna på skolna). Vi håller på att sätta ihop en pjäs/teater. Dock har vi inga repliker, utan vi ska visa känslorna och ha pratbubblor ovanför oss istället, lite roligare så.
Temat på veckan är "Alla är lika värda" mer än så kan jag inte säga för jag vet att det är x antal av mina klasskompisar som läser detta nu. På fredag är det visning, och då ska vi spela upp vår teater för ca 140 pers. Kommer bli sjukt roligt!

Nu är jag jättetrött, ska skriva med några på msn och sedan sova faktiskt
Puss!


Ps. Jag har glapp i min sladd till högtalarna så man hör bara basen ibland. Såhär tycker jag om det : "#¤%&&&(/&%/¤"¤"¤%&/="

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna jättefina smycken ifrån Pandia på min sida (värde 600 kr)!



Kolla in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha det bra!

2009-02-25 @ 20:12:16
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0