Siesta del 1 av 1

Tisdag: Åkte till hässleholm med Ida vid 12 tiden, och sedan vidare till kstad för att lämna en väska. Direkt till Hässleholm igen, och vidare till Campingen. Fixade in oss och satte upp tältet och chillade i solen! På kvällen fick jag en extrem jävla huvudvärk / migrän så jag åkte hem. Sov hemma!
Onsdag: Åkte in till Hässleholm vid tre med Nille, Hanna och Maria. Sprang dit för att slippa stå i kö 4 timmar, men när vi kom dit var kön ca 3 timmar lång. Vi som hade band tog in all packning Nille hade med sig, och mös hela kvällen med cider och många goda skratt.
Torsdagen: Efter en extremt dålig natt, ingen sömn och jobbiga grannar så var jag sjukt trött. Det haglade och regnade som ett as, och det var värsta stormen. Beslöt mig att åka hem till Osby med bussen eftersom jag skulle iväg på fredag morgon. Så jag åkte hem vid halv 6 tror jag?
Fredag: Begravning i Fjälkestad, morfar. Det gick rätt okej, och jag vill aldrig vara en av dem som sitter på första raden igen. Jag såg rakt igenom huvudet på dem, hur ont de hade och hur ledsna de var.
Vid 1 igen åkte jag och Rolle till Hässleholm igen, såg några band (som jag aldrig kommer ihåg, men bla Marcus Krunegård och Adiam Dymott) var med på campingen och skrattade ikapp med allt folket som gjorde min dag mycket bättre.
Lördagen: Stekade som in i helvete, och jag fick så jävla mycket färg på kroppen så ni kan fan inte fatta det, jag är brun, brunare och brunast! Idag blev det några mer band, tex. Anti-Flag, Promoe, Timbuktu osvosv. Alla åkte hem, och jag sov ensam i mitt tält, somnade runt 2 tror jag, och vid 4 kom Rolle in i tältet, hoho.
Söndag: Sova utanför Volvo på en ouppblåst madrass i skuggan av 29 grader var rätt okej skönt. Åkte hem, duschade och sov.

Här kommer lite bilder:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0