Jag får ångest när jag tänker på döden

Jag tänkte på en sak innan, tänk så klarar jag inte Nationella i Matte A (jag är urkass på matte, av olika anledningar) och jag får hoppa av skolan? Vad ska jag göra av mitt liv?
Jag tänkte också på att dö, tänkt när jag är 100 år och tänker tillbaka på allt jag gjort , och INTE gjort. Jag måste faktiskt börja ändra mig, jag måste leva en dag i taget och göra saker som jag aldrig skulle tänka mig kunna göra. Jag ska testa allt! Jag vill fan till ochmed sitta i fängelse! Bara för att testa. Jag får ångest när jag tänker på att när jag är 20 år, förhoppningsvis gått ut skolan och ska söka jobb. Vad ska jag söka? Hur, när och varför? Jag kommer nog aldrig jobba med ett jobb som har 7-4 tider, i mer än ett år. Aldrig i hela mitt liv jag kommer palla det, det kommer jag inte ha tid för! Jag ska göra en jävla massa andra saker innan jag tar ett sådant jobb. Nu har jag fetångest, och ska göra något av mitt liv.
Ska träna nu, sedan duscha. Puss!

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hej hej



Va med o tävla i min blogg.. fina priser ;)





kramiiss

2009-05-03 @ 22:27:37
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0