B S J S = EH

Idag sitter jag i skolan, som ingenting och kollar ut.
Det snöar. I skåne. I Sverige? Vafan!
Jag blir lite glad, men ändå ledsen. Det är bara slask, men jag säger glatt ; Det SNÖAR :D:D!
När en (ny) lärare från Norrland kommer förbi och säger; Kallar du det där snö? Skånes vinter är frost.
Blev lite ledsen där och sa att han skulle gå, till helvetet! (Nej, jag sa det inte så, men typ!)

Vi sprang till Espresso House och beställde en stor Chai Latte. Mömsigt!
Jobbade över lite och snackade skit.
Påvägen hem så tog tågresan två timmar. (Om inte mer, det var halt så tåget kom inte upp för en liten backe, haha!)

Nu är det Bonde Söker Fru.
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0