Radera

Onödigt:

Tiden får avgöra om jag mår bättre genom att radera några kurser och bara gå eftermiddagar i skolan.
Jag tackar min rektor (som är världens bästa rektor från och med idag enligt mig) för att han bryr sig. Jag har aldrig fått känslan av att han gör det, men det gör han. Jag vill tacka min lärare Lotta med. Tack för du bryr dig så otroligt mycket, jag vet inte om jag ska tro att du bara är så snäll för att bli av med mig(?) men det funkar inte för nu kommer du vara den som jag går till.


Viktigt:

Jag pluggar till mitt körkort så jag får ont i huvudet bara jag kollar lite åt höger. Jag ser bara text framför mig och svarta prickar när jag lutar mina ögon åt ett annat håll än boken. Om jag inte klarar det på första försöket blir jag ledsen. Lite besviken på mig själv med. Jädrans.

Övrigt:

Jag kollade in studentmössor nyss, min kommer bli rätt fin faktiskt Eller, riktigt fin! Jag kunde dock inte beställa för vi har inget måttband för en viss person som inte kan hantera sin ilska på något annat än ett måttband(?) tog isönder det för ett tag sedan. (HEHEHEHEEHEHHEE hur kan ni tro det är jag????? :()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0