Tyck synd om mig nu

Jag tror jag behöver ett skrivbord för att få ordning på mitt skol- pluggande.
Men hur fasen ska det gå till? Jag får inte plats med ett skrivbord? Huh?

Jag vill att min bror ska flytta ut, så jag kan få hans rum. DÅ har jag mycket plats över.
Eller så hittar jag en lägenhet, typ en tvåa för 1000 kr i månaden. I Hässleholm Hehe! Det hade varit prima.

Jag har haft migrän hela dagen idag, så klockan sex imorse så tog jag en av mina nya migräntabletter. Det gjorde susen, men jag sov.. Sov länge, och frös. Men nu mår jag nog bra, lite iallafall. Jag ska rycka upp mig och börja plugga som fan. Jag ska ha minst fem MVG när jag tar studenten. Så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0