Fredag

Har gått i Malmöcity hela dagen idag!
Åkte med tåget vid elva med Bellush, min gangsta_girl! Hihi och vi gick i seriöst alla... A L L A affärer ni kan tänka er. Tillochmed de allra dyraste, som jag aldrig har satt min fot i och vi hittar INGET!
Jag hittade tillslut (jag tog det mest för jag inte ville ha panik imorgon) ett linne med nitar på. Köpte ett asnajs halsband på H&M som jag velat ha ett tag och även ett läppstift (påtiden) från Maxfactor. Känner mig nöjd men ville ha en kavaj med, men icke!

Nu sitter jag och dricker min första cider och lyssnar på peppmusik, ikväll blir det inflyttningsfest för hela slanten och jag känner mig mycket pepp på fest! Ska dock ta det lugnt för imorgon blir det en hääääärlig fest !

Hörs sen, puss !

btw. jag har färgat håret, det är JÄTTEMÖRKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0