Ikea

Puuuh, dagen är avslutad.
Jag hade ställt min klocka för jag vill gå upp och göra något av dagen och möter... regn!
Stannade inne för att sedan följa med mamma & pappa till Ikea.
Pappa skulle köpa kök till sitt företag och fyfan vad hemskt det var. Jag och mamma pallade inte går där inne för det var så jävla varmt, så vi gick ut och skulle vänta. Vi väntade i 1 ½ timme på honom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sjukt länge :(
Har nyss duschat och lagat hemmagjord tomatsoppa! Stolt :D Blev faktiskt god.... hehehe!

Min klocka står på 04.30 och jag kommer aldrig kunna somna..
Jag ska nämligen till Ullared imorgon, hehehehehehehehehehe!
Fyfan, känner mig som en..... Bonde! Men det kommer nog bli... kul?
Ska ha tjejdag med min moster och min kusin samt min mamma :) hiHI!

Så nu ska jag stänga av datorn (som jag inte kommer att göra, det bara låter bra)
baiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0