Sverigedemokraterna, mitt val!

Jag ser i tidningar hit och dit att alla skyller på Sverigedemokraterna.
Ni menar att Sverigedemokraterna är de enda som gör fel i samhället?
Jag röstar på SD och det gör mig verkligen inte till rasist eller något liknande.
Jag säger inte heller att jag "vill bevara Sverige svenskt" - för det vill jag inte.
Jag förstår mig inte på folk som säger; Jag förstår inte att jag kan bo i ett land som människor som håller på SD.
Det gör mig upprörd och förbannad. Hur fan kan folk bara säga en sådan sak?
Ni säger att vi är rastister och vill inte ha fler invandrare, det gör oss till hemska människor.
Men ni får säga att ni inte vill leva i ett land där en människa får ha en egen åsikt?

Jag kan inte skriva mer om detta.
Blir nästan ledsen.
När jag säger att jag röstar på SD så kollar folk på mig och frågar ; skojar du?
Jag blir förbannad. Alla har en sådan fel bild av SD, läs på innan ni säger till mig att jag är dum i huvudet!
Jag har många vänner som kommer från utlandet, vänner som jag älskar, som är min familj.
Jag vill bara göra Sverige bättre än vad det är idag. Låt fattiga få en slant i fickan, låt drogerna försvinna och låt de sjuka få en bra vård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0