Bakis eller migrän, det är frågan..

(LÄS OVAN)
Ehe, jag vet inte riktigt hur jag ska smälta in min huvudvärk, är det baksmällan eller är det migrän? Jag kommer antagligen aldrig få reda på det - synd.
Gårdagen blev lyckad. Jag åkte hem till Rolle vid sex strax därefter kom Klara. Vid nio åkte vi hem till Bella och det var väl där allt började. Spelade pyramiden (live it! - förutom att alla paktade mot mig(?) blev askalas och vi drog vidare till Qbar. Synd att det var lite folk, men det var okej. Efter en timme pallade vi inte mer så vi kallade på Martina - och som en ängel hon är kom och hämtade oss (Kanske var det tur, på tal om något annat eller otur?) köpte fyllekäk men jag var inte hungrig, så jag fattar inte varför jag köpte den. Käkade fem pommes och lämnade resten. Resten är historia.

Som sagt så vaknade jag upp med en jävla huvudvärk och tanken på att övningsköra klockan sju imorgon bitti är inte nice. Jag ska även till tandläkaren imorgon - fyfan!

Pallar inte lägga in bilder nu, de kanske kommer senare idag.
Men jag måste verkligen köpa mig ett rött läppstift! Tack för lånet rolle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0