nördar...punkt.

Man kan beskriva mig och Rolle som en sak eller, vi har EN sak GEMENSAMT - vi är nördar.
Och när vi är nördar, då är vi nördar på riktigt. Som ikväll. Vi har kollat på Twilight, och vartända gång Edward kommer upp i bilden brister vi ut "Åhhhh" , "OoooooooooHUHUOoo" , " omgomgomgomgomgo" och "mm...mmmmmmmmh... gillar...". Haha, nu MÅSTE jag läsa ut boken innan Måndag, för inte fan kan jag läsa boken på tåget till skolan. Jag blir stressad.

Förövrigt har dagen gått rätt fort. Jag gick upp vid sex, och hade alla kläderna på mig sen dagen innan, boken i handen och min mobil nära mitt huvud - jag hade somnat när jag läste boken. Klockan var inte ens 22.05 innan jag somnade. Märkligt. Jag vaknade iaf, och begav mig till körskolan. Körde min andra gång, ever och det gick bra. Förutom när jag skulle starta, jag fick panik och kunde inte gasa :( Så nu vet jag hur det känns att få motorstopp. En gång. Två gånger. Inga mer gånger. Lovar.
Efter det, skolan. Innan, tåget till skolan och jag träffade min vän Hanna. Underbar tjej, mycket att snacka om och jag känner mig så gosig när jag träffar hon. Väl i skolan hade vi prov i foto - utmärkt gick det. Såklart! Är man bäst så är man. Heh! resten av dagen gick snabbt, och på slutet av lektionen tävlade vi i Buzz med Information/Design klassen. Vi vann. Såklart! Är VI bäst så är vi.

Nu ska jag sova.
Längsta inlägget på länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0