Sept. 29, 2009

Jag har en känsla av att jag börjar må någorlunda bra igen. Jag saknar skolan - efter TVÅ dagar?
Jag tror det är allt tjat om att skolan är så jävla jobbig och alla är så skoltrötta som får MIG att hata skolan mest i världen. Men idag så satt jag och skulle göra min naturkunskaps uppsats och insåg att vad fan ska vi klaga över? Jag betalar inget, jag blir betald för att gå i skolan? Det låter helt sjukt eftersom det just nu sitter så oerhört många barn där ute som bara längtar efter att få gå i en skola, kanske bara i ett år? Vi i Sverige är så jävla bortskämda, vi borde ta vara på tiden vi har i skolan för vi kommer säkert sakna den sen (iallafall jag!!!)

Nu ska jag plugga ihjäl mig... Nej, det ska jag inte.... Jag blev inte heller klar med min naturuppsats..... Jag fastnade vid Top Model och Tyra Banks Show... Fasen!


En liten del av min skola ! (eller, den är ju inte så jättemycket större än detta?)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Håller helt och hållet med angående dina funderingar kring skolan.

Vi må vara "bortskämda" men vi har faktiskt våra mor- och far- föräldrar att tacka för hur vi har det idag ^^

2009-09-30 @ 23:17:41
URL: http://penitentiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0