Svenska hollyw... vadå?

Har nyss kollat klart på Svenska Hollywoodfruar. Haha, alltså programmet är så jävla vrickat så man måste älska det! Min humor och fan, i love it! Blonda bimbos med feta pengar = crazy bitches!
Det har varit sjukt mycket snack om Anna Anka (shit man, hade aldrig accepterat det namnet!!!) på senaste tiden. Kvinnan är störd i huvudet. Hon är fan inte värd att kolla på. Ursäkta, men hon är en jävla hagga! Min favorit är klart Maria Montazami ! Haha, hon är så jävla seg i huvudet så man måste ju bara älska henne. "Jag snackade skit om henne, hoppas hon inte hööööööörde..." haha, i love ya sistah! Den andre, Agnes ? Vafan, äckliga bröst som bara den... Knotiga?

Här sitter jag och klagar, men fyfan! Bästa programmet någonsin. Hoppas nu inte det sänds i typ Danmark och finland för är verkligen vi svenska sådana? Blonda upplåsta kvinnor som inte kan koka kaffe?


Kvinnan i blå (Maria Montazami) i love you! hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0