Gadd.

Har klämt in en ny kategori.
Eftersom jag ska bli väldigt aktiv med tatueringar så klämmer jag in tattoos.
Hade tänkt berätta lite om mina tatueringar och slänga upp bilder när jag får nya. (De kommer, de kommer!)


Börjar nu.

Min andra tatuering är gjord av JoniPirate Island i Kristianstad. En kille jag verkligen rekommenderar att ni går till om ni vill ha något speciellt. Han är sjukt duktig och han ska få göra många fler tatueringar på mig kan jag lova. Tatueringen är ifyllningen av konturerna, ett porträtt av min syster.
30 mars 2007 fick min familj ett besked att min syster inte fanns längre. Ett slag som slog hela familjen väldigt hårt. Ni som har förlorat en familjemedlem vet vad jag pratar om. Jag gjorde inte tatueringen för "en del av processen" för det gjorde jag inte, jag gjorde den för jag vill visa för andra att jag älskade hon. Hon är min syster, och hon kommer alltid att vara det även om hon inte finns med oss idag eller imorgon. Nog en av de mest betydelsefulla tatueringarna jag kommer att ha på min kropp resten av livet. Jag är nöjd med den och jag kommer verkligen ALDRIG ångra den eller någon annan av mina gaddningar.
Om ett tag kommer jag fylla i den och lägga dit en text under, i samma stil som det står "Ida". Vår text, min och Idas. Det kommer bli bra ska jag säga!

Slänger upp en video också. Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0