Livet leker med sega bullar.

Sitter just nu och funderar över mitt "l". Det är så himla svårt att skriva just nu, jag fattar också verkligen ingenting. Jag har inte ens ätit vid datorn (undantag nu) den senaste tiden? Skitsamma, hade bara svårt att logga in på bloggen för jag har så många l i lösenordet? NEEEEEE, skoja vafan!Ehhehe.
Sitter just nu och kollar på Hockey, varför gör jag det? Det är inte ens sverige? Försöker låtsas att det är sverige för jag hörde att de förlorade idag, jävla mesproppar. Iallafall, äter en seg bulle som mamma köpte igår och dricker kaffe också. Gott kaffe, inte för stark och inte för svagt, helt jävla perfekt! (Om ni nu undrar)
Nu kommer mamma och jag hör att hon har shoppat, ska springa och se vad det blev.


upd: Mamma hade bara köpt saker till sig själv, egoist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0