Disturbia

Har nyss kollat klart på Disturbia, ännu en gång.
Jag tror jag har sett den fyra gånger och varje gång är den fan lika bra som första!
En av tidernas jävla bästa film är det, och jag kan fan inte klaga på Kale's (Shia LaBeouf) utseende.
Gud i himlen säger jag åt honom. Bästa scenen är fan kyss scenen med Ashley (Sarah Roemer)! Jag tror nog ingen kan kyssas som dom två.
Hela filmen handlar väl om att Kale (huvudpersonen) slår sin lärare på käften därav får han tre månaders rumsarrest. Han sysselsätter sig med att kolla in vad grannarna håller på med, han tror sig se att ena grannen är en mördare. Han träffar nyinflyttade Ashley (hot hot hot), de två och en kompis till Kale filmar och övervakar grannen.

Trailer;


Fan, jag måste bara ladda upp denna videon också.
Herrejesus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0