ska jag få det?

Okej, nu är det såhär att jag skev för ett tag sedan att jag skulle ringa körskolan... Inte fan gjorde jag det, så jag sa till mig själv ; jag ringer imorgon.... i tre veckor. Nu sitter jag här, och verkligen inte orkar höra tjatet hemma ; du får ju körkortet betalt, och en helt ny bil? Varför tar du inte det, vet du hur många som skulle ta det direkt ?
Förlåt mamma, men jag har inget behov av körkort nu, men jag ska göra så du håller tyst. Jag sitter här i min säng, har Göingebil uppe och ska verkligen ringa, slår numret till Ellen och vad hör jag ; Jag har tagit semester, ring igen den 10 augusti..

Jaha, kommer jag någonsin få mitt körkort , eller är det något som sätter stopp för det ?
Jag känner nu att jag inte vill, och jag SKA inte cykla genom hela byn i snöstorm eller regn i vinter för att ta mig till skolan, sitta på ett tåg i en timme helt fuktig av vattendropparna som kom igenom mitt paraply. Jag kan ta bilen, vara helt snustorr när jag kommer fram och inte förstöra min frisyr ! Härligt.


Och om rolle läser detta;
Har du fått mina sms som jag skickat på din mobil?
Om du inte har fått det så ; JAG SAKNAR DIG :(((((((( kom hem, har ingen att gå runder med, ingen att chilla på altanen med, ingen att skriva långa meddelande på msn med, ingen att leka med känns det som :(
Kom hem oskadd, brun och sleden så ska jag göra gott vaniljte till dig och baka kladdkaka ! Posssssss <3

Kommentarer
Postat av: rolle

HAHAHAH fan vad du ar sot! Jag kommer hem om 2 och en halv vecka. sa kan du laga te till mig. och juste! Jag kan inte ta emot smsen. Gar ibnte att anvanda har i filippinerna serru! Suger som fan.. men men! puss!!!!!!!!!!

2009-08-05 @ 04:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0