Breathing your love

En vecka kvar av skolan, sedan lov.
Vi firar det med musik från min gamla vän Darin. (jag skämtar inte, nej)
Mina öron har funnit honom igen, efter alla dessa år.

Mamma och pappa kom hem från en båtresa igår, råkade kika på vad jag ska få i julklapp.
Jag hatar att ha julgran och det är så himla hemskt med alla dessa paket under granen som man inte vet vad är. Seriöst, jag får spel. Jag vill veta. Tydligen så är det bara jag som har varit där och kollat för ingen i min familj bryr sig. Det är bara jag som är barnslig. Förlåt.


Veckan som kommer blir hemsk.
Vi ska ha något camp i skolan där vi gör ogjorda saker klart.
Dessutom börjar vi halv nio till fyra varje dag.
Vilket gör att jag får åka klockan sju från Osby.
GILLAR INTE LÄGET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0