Bullar ger vuxenpoäng.

Idag har jag plåtat 421 bilder på Hannah.
Alla kanske är inte lika seriösa som vissa, men ändå 421 bilder.

Sitter och försöker få rätt bilder till rätt ram i mitt bildspel, går rätt segt.
Tuggar djungelvrål och har jävligt ont i magen!

Jag har skrapat ihop lite vuxenpoäng idag tycker jag.
1+ poäng imorse, då gick jag upp tidigt, gick och köpte bullar. Åt frukost med min kusin.
1+ poäng i eftermiddag, jag gick in på konsum och handlade köttfärsås.
(Sitter och funderar jävligt hårt om det är något jag glömt, säkert. Så vi lägger dit 1+ poäng till.)


Här är tre bilder från idag.
Om jag orkar lägger jag upp allt när det är klart.



pic: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0