Igår.

Åtta : Började dricka och massor, planera hur vi skulle ta oss hem och dit. (Ute i sista sekunden!!!)
Tio : Fick tag i en som kunde köra oss, synd att vi var två förmycket. Kim och Cato luktade hund. (Mer än så säger jag inte)
Elva : Gick hem till min kära och bästa kusin Hannah. Som jag inte har träffat på sjukt länge! (Drack vidare och pratade)
Tolv/Halv ett : Drog till Qbar. De sa att det var fullt, ett par gick ut och vi kom in efter stått i kön ca 2 min. När vi väl kom in, så var det fan inget folk? Seriöst, kunde inte släppa det. Men efter ett tag så glömde jag bort det. Jag, Martina och Hanna shottade galet mycket (tror det blev några förmycket för mig, hihi.) Brännde alla mina pengar, och hade sjukt kul. Träffade Andy, som förövrigt bor i samma hus som Hannah (Vilket sammanträffande, för Hannah flyttade dit för en veckasedan)
Taxi hem. Gick hem och slocknade som en stock.

Idag mår jag okej, men ingen mer shott för mig.
Ska skriva klart en uppsats som jag inte fattar något av.

Puss.

Kommentarer
Postat av: ROLLE

haha fan vad nice kväll :D Åh snart kan jag hänga med !!!

2009-03-08 @ 15:48:06
URL: http://burningstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gulli! :) Är allt bra med dig idag? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-10 @ 18:01:08
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0