torsdag

Har nyss duschat av mig min Torsdag. Sitter och lyssnar på 2pac - changes , jag har så många minnen till den låten, och jag är nog inte den enda som har det ?
Min Torsdag har varit mer än rätt okej faktiskt Börjar min dag med att jag inte alls har svårt att gå upp, för jag ser igenom mina gardiner att det är sol ute, vår! Stiger upp, gör vid mig och dricker en kopp kaffe. Cyklar mot stationen vid halv åtta, tjugo i sitter jag på bussen, och min vän rolle åker bussen med mig! Tack tack tack. Hopas har i Hässleholm halv nio, och hoppar på tåget till Lund. Annika åker med mig, skönt att slippa åka själv.
Börjar skolan halv tio, har ett litet möte och sedan ska vi leta info om London/Berlin/Paris osvosv. Inte speciellt jobbigt, och inte speciellt tråkigt heller nu när min Sabina är i skolan, tur man har dig!
Slutar halv tre, jag och Annika tar tre tåget hem, och jag är hemma i mitt hus ca klockan Fyra. Gör mat, kebabkött och pommes, som jag och min bror äter tillsammans framför tv:n och skrattar ikapp till Simpsons.
Efter det så har jag hunnit dricka kaffe, städat mitt rum (som jag förövrigt brukar göra nu, har kommit på att jag trivs mycket mer i mitt rum när jag inte har massa kläder omkring mig) , plocka fram morgondagens kläder, duscha, diska, plocka disken, spelat Papa Roach och 2pac på högsta volymen så mitt rum skakar. Och ja, det var väl allt.
Intressant dag?
Inte speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0